Varför gör man inte spyäta påsar?

Ibland är man berusad. Ibland åker man buss. Ibland mår man illa när man åker buss och är berusad. Ibland sitter man på grön express någonstans på en bro på väg hem och koncentrerar sig löjligt mycket på att skicka signaler till en slemmig liten hjärna någonstans där uppe på toppen av det hela (vart sitter huvudet nu igen?). Koncentrera dig Rebecca, titta rakt fram, tänk på gröna ängar med nallebjörnar som blåser såpbubblor och badar i saft, allt är som det ska, snart får du stiga av, frisk luft och annat vackert.

"Nästa: Kungälvs busstation" Thank god, I'm there. Lift up your hand and press the red button. I'm going to be sick, I'm going to be sick, stop the bus, stop the bus, stop the...eller jaha, prata svenska, tänka svenska, så var det ja. Just det. Oj. Jag måste kräkas. Oj. Vart? Snälla hjärna fungera, bara en liten stund, sen ska jag inte störa mer...vad sa du? Glitter? Örhängen? Plastpåse i väskan? Säger jag detta högt eller tänker jag? Skit samma.
Hulk
Hulk
Hulk
Hulk
Hulk
Mums. Chunky.

Vilken tur. Ingen såg vad jag gjorde, de såg bara att jag hade huvudet ned i väskan och hulkade lite. Little did they know att jag tidigare under dagen inhandlat örhängen , som så praktiskt came with en liten plastpåse som nu vaggar min troligtvis gula spya till söms i min inte fullt så spytäta tygväska...

Vad är det som droppar på mina skor?

SHIT!

R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0