Hjälp vad gatustenar är hårda!

Har ni någon gång provat att sätta er ner på kullersten? Det gör ont! Jag har till och med blåmärken att bevisa det!

Nu undrar nu säker varför jag provade på det, och jag har inget bra svar mer än att det snurrade till och sen satt jag där. : P. Okej, då jag kan ha druckit lite mer än planerat, återigen har är jag bakis så jag kan bevisa det, men det var ju lördag! Lite kul får man väl endå ha?

Igår var en lätt hektiskt dag, jag lyckades inom loppet av 27 timmar: träna, upptäcka att kullestenar är hårda, gå på ett 30års kalas, träffa kompisar, dricka champagne, göra bort mig totalt, riva upp gamla sår och förlora i skitgubbe(kortspel). Slå det ni! : P

Nu ska jag ta mig ett välbehövligt bad och tvätta bort alla bläckstreck och moderkake rester!


R


Kommentarer
Postat av: MalinMariaJ

Jooo då jag har typ gjort det på samma sätt som du :P hehe o de e inte så skönt , skulle va bra med mjuka kullerstenar.. :P hahahaha ha en bra kväll..

2008-03-16 @ 17:04:16
URL: http://MalinMariaJ.blogg.se
Postat av: jaarnek

hahahaha!!! blev trots hårda kullerstenar, nederlag i kortspel och lite för mycket av allt en jäkligt kul kväll ;)


snart igen!! :) kram j

2008-03-17 @ 23:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0