En date, en chokladhare och ett fyllesamtal

Igår träffade jag chokladmannen, det är så min kompisar kallar honom:P Vi var å fikade på Bönor och bagels i stan igår. Det var jättemysigt och jag fick en hare i choklad :D

Just det, Glad påsk! Idag är dagen då vi alla ska äta oss feta på god mat och godis. För min del blir det mest godis:P Jag är lite svag för de där sakerna som är fulla i färgämnen och smakar syntetisk :D

Åh, igår natt typ vid 4 (på morgonen) ringer min mobil, jag som precis somnat, så jag svär och svarar. Det var ett fyllesamtal! Från vem säger jag inte, låt mig bara säga att han och jag är kvitt nu :P Så det är inte bara jag som gör bort mig på fyllan!  :D kan man inte uppfinna en funktion som hindrar en från att ringa vissa nummer, eller varför inte alla? fast iof så är det bra att kunna ringa taxi eller sos...

Ha det underbart!
R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0