Våren är här! eller ja det känns som det i alla fall....

Idag hände något underbart! Jag såg något! Låt mig ge er en ledtråd! Den var vacker och man blev lycklig när man såg den! Helt rätt det är solen!

Det har varit helt underbart väder idag, sånt där vår väder. Sånt väder man ser i april, inte i februari. Men jag klagar inte, tar hellre sol än snöslask som brukar prägla februari.

Idag är det den 13 februari och imorgon är det alla hjärtans dag. Jag är igentligen emot alla hjärtans dag, den bringar stora förväntningar och inget mer. I slutet av dagen är du bara besviken och lite bitter. Fast i år är det annorlunda, idag flyger P in och imorgon åker vi till Prag. Vi ska vara där från tors-sön. Det ska bli kul! Jag har alltid hört att Prag ska vara en sagolik stad, så förväntningarna är på topp.

Förövrigt idag har jag varit ute å sprungit i det vackra vädret och hej hopp vad det gick undan gjorde milen på 52 min blankt. Känner mig faktiskt lite stolt!

Just det idag har jag även kollat på mitt hemliga projekt, och det går sådär. Men det är roligt och vi hoppas på att resultatet blir bra!

Hoppas att ni haft en lika bra dag som jag!

R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0